Metodika hodnocení v době distanční výuky

  • Způsoby distanční výuky: 
    • on-line
      • synchronní (živý přenos přes MS Teams)
      • asynchronní (zadávání práce přes MS Teams, žáci odevzdávají průběžně)
    • off-line (tištěné materiály přes dohledovou službu)
  • Synchronní výuka je povinná
  • Zápis absence žáků do Bakalářů je při synchronní výuce povinný
  • Pro synchronní výuku se využívá čas vymezený rozvrhem pro daný předmět
  • Pro synchronní výuku se doporučuje 1 vyučovací hodina denně v 1. – 3. ročníku a 3×30 minut denně ve 4. – 5. ročníku, na 2. stupni 3 vyučovací hodiny denně.
  • Pro omlouvání absence se škola řídí pravidly, která jsou uvedené ve Školním řádu (povinnost omlouvání do 3 kalendářních dnů)

HODNOCENÍ

  • Způsoby hodnocení: klasifikací s podpůrným formativním hodnocením (zpětná vazba).
  • Do hodnocení se zahrnuje množství odevzdané práce, kvalita a dodržování termínu.
  • Hodnotícím obdobím bude jeden měsíc.
  • Pokud žák neodevzdá práci, je klasifikován jako N (nehodnocen).
  • Pokud je žák přihlášen na synchronní výuku, ale několikrát nereaguje na výzvu učitele, je možné ho klasifikovat jako N (nehodnocen).
  • K poslednímu dni každého měsíce bude v týmu Učitelé v Souborech tabulka. Do tabulky vyučující zapíší ty žáky, u kterých podíl z celkového počtu známek tvoří 50% a více N (nehodnoceno).
  • Následně ZŘŠ vypíše termíny pro individuální přezkoušení ve škole a seznámí s nimi TU.
  • TU telefonicky oznámí zákonnému zástupci,  z jakého předmětu bude žák zkoušen a kdy.
  • Individuální přezkoušení proběhne do 15. následujícího měsíce v čase od 12:00 – 13:30 hodin.
  • Pokud se žák do školy nedostaví, TU písemně vyzve zákonného zástupce k projednání vzniklé situace, škola nabídne individuální podporu.
  • Pokud nedojde ke zlepšení situace, TU kontaktuje OSPOD.

INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE

  • Průběžně jsou možné individuální konzultace 1 : 1 (v kompetenci vyučujícího)
    • s asistentem pedagoga (v tomto případě vždy nahlásit ZŘŠ)
    • s učitelem
    • se školní psycholožkou